صندوق های فروشگاهی و صندوق های مکانیزه فروش

صندوق فروشگاهی پوز تاچ یا صندوق لمسی به سیستمی اطلاق می گردد که نمایشگر لمسی بوده و تمامی امور با صفحه نمایشگر لمسی مدیریت می گردد در این صندوق فروشگاهی از کیبورد یا صفحه کلید و موس استفاده ای نمیگردد بلکه مانیتور صندوق تمامی این این امور را بر عهده دارد از سویی نیز کیس صندوق فروشگاهی لمسی در مانیتور جاسازی شده که موجب ظاهری شکیل، کاربری لذت بخش و کاهش اشغال فضای کانتر رستوران خواهد شد. در کنار این مزیت ها میتوان به ویژگی های منحصر به فردی شامل ضد ضربه بودن، مقاوم در برابر آب و حرارت اشاره کرد.
صندوق فروشگاهی ابزاری برای مدیریت بهتر مجموعه
صندوق فروشگاهی در واقع کامپیوتری با ظاهری زیبا و به صورت لمسی می باشد. هدف اصلی از طراحی صندوق فروشگاهی، مدیریت سریع و بهتر رستوران، فروشگاه و کلیه مراکز خرید می باشد. برای استفاده بهتر از پوز فروشگاهی نیاز دارید تا نرم افزار حسابداری مورد نیاز خود را بر روی آن نصب کنید.
کاربرد صندوق فروشگاهی
صندوق فروشگاهی دستگاهی است که برای ثبت حساب های مالی و مبادلات روزانه در فروشگاه ها از آن استفاده می شود. معمولا هر مجموعه ای با توجه به صنفی که کار می کند نرم افزار حسابداری مخصوص خود را خرید می کند و بر روی صندوق فروشگاهی نصب می نماید. رستوران ها، فست فودها، کافی شاپ ها و دیگر امکان غذایی می توانند نرم افزار سپیدز را بر روی صندوق فروشگاهی نصب کنند و از طریق آن به سرعت سفارشات مشتریان را ثبت نمایند.
صندوق مکانیزه فروش
صندوق فروشگاهی
پوز فروشگاهی
APEXA G
ANYSHOP PRIME
ANYSHOP e2