با توجه به تنوع رستورانها و کافی شاپ ها و سالن های تهیه غذا و سایر کسب و کارهای مشابه در این گروه، شرکت سپیدز محصولات نرم افزار رستوران خود را در چهار بسته تقسیم بندی کرده است. این بسته های نرم افزاری فروش رستوران با توجه به الزاماتی مانند وسعت، تعداد صندوقها، تنوع غذا و نوشیدنی، تنوع آشپزخانه و واحد تولید، تنوع انبارها و سالن پذیرایی و تعداد میزهای پذیرایی و موارد موثر دیگر بر امور این مجموعه ها تفکیک شده است.

 

 

ساده 

ویژه مجموعه های کوچک

بسته نرم افزار رستوران ساده سپیدز با کمترین هزینه، برای مجموعه های کوچکی در نظر گرفته شده است که قصد دارند با حداقل تجهیزات سخت افزاری (شامل یک سیستم کامپیوتری ساده و یک چاپگر ) عملیات فروش و صندوق خودرا مکانیزه نمایند .

مجموعه هایی که فاقد انبارهای مجزا بوده و یا نیاز به کنترل انبارهای متنوع ندارند و کنترل موجودی در کنار تولید غذا و یا نوشیدنی تحت مدیریت و نظارت یک نفر میباشد، از این بسته نرم افزاری استفاده بهینه خواهند کرد .

متوسط

ویژه8 مجموعه های متوسط

در این بسته نرم افزاری علاوه بر تمام قابلیتهای بسته نرم افزاری “ساده”، قابلیتهای متنوع دیگری برای مجموعه های رستورانی و مجموعه های مشابه طرح ریزی شده است.

در این بسته اصلی ترین امکانی که بعنوان مزیت دیده میشود، امکان تعریف “چندین صندوق” و “چند چاپگر” میباشد. مجموعه هایی که در آنها بطور همزمان چند صندوق در حال اخذ سفارش از مشتریان هستند میتوانند از این امکان استفاده نمایند. در این بسته نرم افزاری برخلاف بسته “ساده” که تنها قابلیت تعریف یک صندوق را دارد، میتوان چندین صندوق مختلف را تعریف و همزمان آنها را راه اندازی نمود. صندوقداران نیز میتوانند به کمک هریک از این صندوقها همزمان به اخذ سفارش از مشتریان بپردازند .

 

جامع

مناسب تمام مجموعه های رستورانی

مدیریت انبارها و کنترل موجودی کالا و مواد اولیه قابلیت اصلی این بسته نرم افزاری میباشد. در بسته ” پیشرفته ” نرم افزار سپیدز تمام امکانات بسته های نرم افزاری “ساده” و ” متوسط” که شامل امکانات کنترل فروش و تعریف صندوقهای متعدد و سایر امکانات ذکر شده را دارا میباشد.

 

بسته مالی سیما

ویژه مجموعه های بزرگ و چندشعبه ای

نرم افزار حسابداری رستوران مهم ترین و شاید برای بسیاری از مدیران، حساس ترین بخش راه اندازی و مدیریت رستوران باشد. سیستم یکپارچه مالی یا به اختصار « سیما » با ساماندهی و خودکارسازی عملیات مختلف حسابداری مانند مدیریت انبار، قیمت تمام شده، محاسبات مربوط به مالیات، حقوق و دستمزد و … راهکاری جامع برای افزایش راندمان حسابداری، مدیریت هزینه ها و فروش رستوران فراهم آورده است.